I let you reach me one more time

efter två dagars jobb och två nätter med knappt någon sömn alls är jag helt slut. min hjärna går sakta men säkert över till koma-tillstånd. jag blir lite irriterad. när jag inte gör någonting om dagarna har jag inga problem med att sova överhuvudtaget. jag kan sova till tolv på dagen och somna tolv på kvällen igen som det vore så. men så fort jag gör något annat som att jobba (eller gå i skolan när jag fortfarande gjorde det) kunde jag inte sova. då fick jag vara jättenoga med vad jag åt och drack under dagen och hur länge jag sov på mornarna för att kunna somna sen på kvällen. irriterande minst sagt!

jag tänker för mycket på kvällarna. för att somna får jag inte tänka på nåt komplicerat som gör att hjärnan måste jobba så som: vad som händer till helgen, vad jag ska ha på mig vid olika tillfällen, vad som behövs göra, vad jag måste göra dagen därpå och mycket mycket mer. för att somna måste jag tänka på något som gör mig uttråkad. typ som "att min stol är röd och att den har målats med en pensel och röd färg..." haha. typ så!

vilket värdelöst inlägg... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0