ironic

jag är själv. jag har tråkigt. det här suger.. min middag blev en mango. håkans bar är på tv, tvn som förövrigt står på mute.. jag har varit effektiv idag. men dagen i sig har varit sämst. mycket tankar. mycket irritation. onödig irritation som med all säkerhet har gått över tills imorgon. det kanske är bra att jag är själv idag så att ingen annan än katterna får ta del av mitt dåliga humör.

det är jobbigt att känna sig själv allt för väl. så väl att man aldrig blir överraskad eller förvånad över att man beter sig på ett visst sätt eller får ett utbrott när det som minst passar sig. man vet att det händer och man låter det hända för att man vet att det går över. alltid lyckas man skylla på något som en dålig dag eller "jag brukar inte vara såhär".. ursäkter. skuld. dåligt samvete.

det här var ett par ord från kvällens negativa fanny. men vet ni vad? imorn är hon sig själv igen! skönt att veta. hehe. ironi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0