let's have some fun, this beat is sick



jag tror att jag fått en kronisk sjukdom eller något liknande. siri kan möjligtvis också vara drabbad. symtomen är "ständigt festsugen". haha! kan detta stämma? jag hade planerat att det det lugnt ett par helger nu efter vår tjugoårsfest, men det går bara inte. redan i måndags började jag och siri smida planer inför den kommande helgen. vad är detta? är det något sorts beroende eller har man helt enkelt inget liv? jag kan ju bara tala för mig själv och jag måste nog säga att alternativ två kanske stämmer något. dock är jag rätt nöjd med mitt liv just nu, det är rätt soft. men gräver man lite djupare märker man att jag endast överlever veckodagarna om jag har något planerat för helgen. jag vet heller inte hur många gånger jag sagt till mig själv att det är dags att ta tag i mitt liv. tror ni jag gjort det eller? nej. jag är för bekväm.

men å andra sidan. hur många gånger är man tjugo år och arbetslös? inte många gånger. det är väl bara att leva livet antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0