mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

"vägra vinterjackan!" det är precis vad jag gör nu och har gjort sedan i söndags. hur underbart är det inte att få dra på sig skinnjackan?

jag har redan hunnit vara ute en sväng då jag tog fel på tiden med några timmar.. skulle inte vara på aktiv kompetens förrän klockan ett.. jaja, det gjorde mig ingenting för vädret ute är ju helt underbart !!! hade det varit snöstorm ute hade det suttit en något bittrare fanny här just nu.

för tillfället sitter jag i soffan och lyssnar på veronica maggio. ett måste när våren kommer! nu har jag tänkt att lägga in mig på några bemanningsföretag och söka lite jobb. ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0