right here, right now

just nu ligger jag i soffan under min mysiga filt och har precis kollat klart på ett avsnitt how I met your mother som jag på senaste tid börjat att älska! jag hamnade här i soffan efter att ha varit ute på promenad med mig själv i 1,5 timme. riktigt skönt må jag säga! att får vara själv, lyssna på musik och bara tänka. jag är verkligen en person som behöver mycket tid för mig själv. det har jag alltid varit och kommer alltid att vara.

jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller så, vaknade upp med en supersvullen hals och så har jag varit trött hela dagen. inte vanligt.

jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra ikväll. jag önskar att jag hade twilight- och new moon-filmerna, men icke då.. jag får väl ta och hitta på nåt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0