shake me til you wake me from this bad dream



när jag vaknade upp imorse ville jag inget hellre än att liggar kvar. täppt i näsan. sprängande huvudvärk. svullen hals. irriterande katt och sämst väder. det fanns inget att gå upp till. men ändå tog jag mig upp, åt en toast, kollade på top model, duschade och kilade sedan över till dagiset för att skriva under ett par anställningspapper.

vart är solen är frågan? vart är värmen? det är påsk nästa helg och det ligger forfarande snö på marken?! förra påsken gick vi runt i tshirts utomhus hemma på landet. studenterna lär ju få en vit student om snön ska smälta i den här takten.. gud vad jag känner mig negativ, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0