sleepy head

jag är så otroligt trött.. jag är glad att solen kom fram nu på eftermiddagen och gav mig lite energi, annars hade väl jag somnat ståendes på jobbet. jo, jag kanske ska nämna att jag jobbat i bålsta idag mellan 9-16. ska även jobba imorgon och på torsdag. tillbaka till min trötthet. jo, jag är trött och jag är hungrig och jag måste egentligen gå upp till resecentrum och ta ut lite pengar tills imorgon. jag sov knappt någonting inatt, som vanligt.. men det dumma är att jag vet ju hur jag fungerar. jag sov ju länge igår morse och jag som är så extremkänslig för sockerdrycker drack ju självklart en cola igår mitt på dagen vilket påverkar min sömn enormt mycket. som jag vet. jaja, man lär sig väl aldrig antar jag.
jag önskar ibland att jag vore en katt. tänk att få sova när man vill. leka när man vill. äta när man vill. just nu syftar jag på en sovandes maximilian som ligger slickad längs soffryggen här bredvid mig. cutiepie.

jag tror jag ska klä på mig nu och kila upp för att ta ut lite cash, sen ska jag tvätta bort sminket och gosa ner mig i soffan med min filt. mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0