today is a day, a grey day

torsdag i all ära! dagen innan "helg" (ja, för mig är fredag också helg). inget systembolaget för min del idag då jag har underbara nära och bekanta som var så fyndiga förra helgen att köpa alkohol till födelsedagsbarnen! nu har jag ett alkoholförråd som räcker hela våren.. eller iaf ett par veckor. hihi.

jag har tillbringat min torsdag på tant gredelin med erika eriksson och siri ersson. i måndags, tant gredeling. i onsdags, wickmans och idag åter igen tant gredelin. en riktig fikarvecka säger jag bara! kanske beror det på att jag haft noll saker att göra den här veckan.

ikväll ska jag göra lite nytta här hemma i lägenheten då jag har den för mig själv. jag ska städa har jag tänkt! trivs inte här när det är stökigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0