you can't fix me

tillbaka till verkligheten. life goes on. idag har jag varit i uppsala på den omtalade jobbmässan. tyvärr var det inget att hänga i julgranen om man säger så. men det är alltid kul att komma bort lite, dock var jag inte på humör att vistas bland en massa människor.. inte idag. bussresan dit och hem var iallafall skön, en stund för mig själv och mina tankar. mycket snurrar i mitt huvud just nu.

det är svårt att inte tänka på leo. men jag försöker verkligen. jag orkar inte var ledsen mer. han kommer inte tillbaka bara för att man gråter.. men som jag sa, life goes on.

Kommentarer
Postat av: Henkizz

Jo lal, var ironiskt att utbildnings anordnare var vägg i vägg med bemannings företag som INTE sökte folk som dessa utbildade!

Kunde dom inte bara vänt sig om o typ snackat med varandra?

Typ:

Utbildare: "Så var för yrken behöver ni folk inom? :S"

Proffice: "um..inga som ni utbildar inom 0:) sry"

2010-03-23 @ 13:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0