bon appetite



jag vaknade upp igår morse klockan sju med världens illamående. shit, jag tog mig knappt upp ur sängen. men när jag väl tagit mig upp gick jag och satte mig i soffan för att dricka ett glas vatten. mina händer skakade sjukt mycket. att jag ens funderade på att åka till jobbet igår! jag ringde hursomhelst och sa att jag åkt på magsjukan. men det konstiga var att jag inte spydde förrän på eftermiddagen. jag hann äta lite innan det och allt.

linda var som min mamma igår, hon lagde mat till mig som hon sa åt mig att äta. hon lagade det som syns på bilden ovan. en potatis, en fiskpinne och några gurkskivor. hon sa att hon övar sig på att ha ett sjukt barn hemma. haha! cute.

siri vågade sig även hit på kvällen igår och lämnade en liten present. en coca cola, proviva blåbär och popcorn. allt för att jag skulle bli bättre fortare! så gulligt av henne, jag blev riktigt glad faktiskt!

jag vaknade imorse vid sju igen och kunde inte somna om. då hade jag alltså varit sängliggande i 24 timmar. gissa om jag är rastlös nu? nu sitter jag framför tvn med vibra tone-bältet över ryggen. min rygg har packat ihop totalt efter det här dygnet som liggandes. 

idag ska jag samla krafter inför kvällens lady gaga !!!




(stavade jag bon appetite rätt förresten?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0