cirkus skratt



jag började fundera på en sak igår när jag gick förbi cirkus SKRATT som precis blivit uppställt i bålsta. jag började fundera på alla cirkusdjur. hur dem har det egentligen, inte för att jag vet så mycket, men man kan ju tänka sig. dem lär ju inte få röra på sig speciellt mycket och dem får resa hela tiden. stackare.

jag tycker personligen att cirkusar är konstiga och en aning skärmmande. det finns clowner och läskiga utklädnader och så gör dem en massa skumma saker. cirkusfolket i sig är konstiga tycker jag. jag har någon sorts bild från när jag var yngre att det är typ en stor incestfamilj som får för sig att driva en cirkus för att dem inte passar in någon annanstans. hm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0