let's go bananas



hu jeda mig vilken kalaskväll det blev igår! en riktig karatefylla! haha. nej, det var inte riktigt så farligt. siri bjöd på skumpa och hembakade blåbärsmuffins. linda hade med sig jordgubbar. sandra och jag hade med oss vårt finfina sällskap. senare joinade erika crewet. en riktig tjejkväll. en video spelades in. alkoholen minskade i flaskorna med ökade i magen. nördiga facebookare facebookade helt galet. klackarna slogs i taket, golvet och i poolen."vin"-shottar delades ut (som det inte var så mycket vin i, utan snarare ren sprit. ni lurade oss! lättlurade måste jag säga.)
kvällen avslutades gråtandes utanför siris port. jag grinade samtidigt som jag gnällde om min säng. haha! för mycket stress, för lite mat, för mycket dricka och för lite sömn. ja, då kan det gå som det gick för mig igår! haha. men jag är glad ändå.

av någon konstig anledning så finns min syster alltid tillgänglig med bil i såna här situationer. ALLTID. hur kommer det sig? men det är riktigt nice. man ringer och grinar lite och hon är där på en mikrosekund. bäst! hon får den här dagens röda ros av mig! vad skulle jag göra utan min syster? gå hem grinandes i regnet? själv? nää... TACK <3

Kommentarer
Postat av: siri

Bananananas! Gaalen kvälL! Ses snart baby!

2010-05-30 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0