sex and the city



det här programmet, serien, filmen!! jag älskar det! jag var och såg satc2 med tjejerna igår. jag log. jag grät. jag skrattade. jag kände mig ledsen efteråt dels för att det var över, men också för att dem blivit så gamla. eftersom serien funnits i så många år har man ju sett dem åldras..

jag har sen några månader tillbaka kollat på boxen inför den här filmen. tre gånger har jag kollat igenom boxen och fler blir det! men igår gick jag upp tidigare än vad jag hade planerat för att se de två sista programmen ur sista säsongen. efter det tittade jag på filmen för att vara helt laddad och förberedd på tvåan. en riktigt satc-dag!

tvåan kommer jag garanterat att köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0