tell me what we got to fear



bland det första jag fick höra idag på jobbet var att jag skulle fotas för att föräldrarna skulle veta vem jag är. "neeeeeej" tänkte jag då jag var både osminkad och ruffsig i håret efter att jag hade försovit mig.. vi fotade både inne och ute, men olika kläder. det blev faktiskt en kul grej, dock inte så snyggt, men men. sen fick jag slarvigt skriva ihop en liten text om mig själv. det får duga för föräldrarna! jag tror jag älskar det här jobbet. so much fun!

ikväll har jag umgåtts med anton. längesen vi träffades nu. men det var mysigt. dock var vi båda sjukt trötta så han har precis åkt hem för att sova. jag ska kolla på greys nu, sen ska jag nog också sova. I'm dead!

Kommentarer
Postat av: SOPHIE

äh blev ju en söt bild ju :)! att jobba med barn är jättekul, du kommer ha det toppen!!

2010-05-05 @ 21:13:22
URL: http://eklofskan.blogg.se/
Postat av: Siri

Snyggt fanny! Mysiigt!

2010-05-06 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0