there was a monster in my bed



den här bilden beskriver kvällen igår. suddigt och en hel del tomma drinkglas. jag var på joarblå i sju timmar igår. i högklackat. det måste ha varit en riktig kalaskväll! haha! linas födelsedagsfest blev riktigt lyckad tyckte jag, goda drinkar och goda bakelser! drinkarna ska vi nog inte tala om idag.. jag höll för ögonen när jag skulle kolla mitt konto imorse. men nu är det smällt och accepterat så nu glömmer vi det! kvällen var kalas!

dock blev det inte hemgång efter jb. istället gick ett udda crew på fyra personer hem till närmaste boende för att dricka oboy, äta toast och kolla på lejonkungen. vi alla somnade till där någonstans i scarlåten och när vi vaknade upp var vi bara tre. haha! jag kom hem halv sju, och efter att ha varit uppe i ca 24 timmar oroade jag mig lite för att inte vakna upp om jag skulle somna. men det blev bara två timmars sömn, sen väckte linda mig.

jag hade en riktigt bra kväll igår. ritkigt bra!

Kommentarer
Postat av: mikaela

riktigt trevligt var det :D haha, ett härligt avslut tycks ni ha fått också ;) tummen upp!

2010-05-13 @ 14:45:29
URL: http://miiikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0