Get LOUD to hear

I tisdags släpptes Rihannas efterlängtade nya album LOUD. Gissa om jag längtat?! Jag har till och med haft påminnelse på mobilen om att albumet skulle släppas så att jag inte skulle missa det. Så i tisdags, när jag ändå låg hemma och var sjuk laddade jag hem det nya albumet via Itunes. Och jag kan säga er att jag inte har lyssnat på några andra låtar den här veckan förutom dem på albumet.. En aning nördig kanske men vad gör det?
 
Hursomhelst. Jag tänkte tipsa om några låtar som är bra men det går liksom inte för hela jäkla albumet är typ grymt!


Kommentarer
Postat av: Sandra Haeger

Jag älskar att du skriver lite mer i bloggen nu. Jag tittar in flera ggr per dag annars.. Så om du har bra frekvens på antalet sidvisningar är jag en del av det ;) <3



Saknar dig

2010-11-22 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0