Lycklig moster

(Det här inlägget skulle ha blivit upplagt klockan 18.30)

Jag sitter just nu i sängen under en filt med datorn framför mig och Wilma i knät. Mysigt. Nu sover hon men när hon fortfarande var vaken försökte jag att lära henne att dansa, hon måste ju få känslan liksom! Haha. Så vi dansade tillsammans samtidigt som jag sjöng till man down, en låt från Rihannas nya album.

Gud vad lillan har växt. Även fast jag ser henne varje dag tycker jag att hon bara blir större och större för varje gång som jag ser henne. Jag kommer att sakna henne såå mycket när jag är borta, för på ett halvår kommer det att hinna hända mycket med henne..

Jag är världens lyckligaste moster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0