En fast punkt är allt jag vill ha

Jag vet inte om det är resfebern som sätter in eller om jag bara är allmänt nere. Men jag har haft gråten i halsen ända sen jag kom hem från träningen. Jag känner verkligen att jag inte har något hem eller någon plats längre. Jag har verkligen ingen fast punkt i mitt liv där jag kan vara mig själv och bara slappna av. Jag kom på att det mest värdefulla (förutom personer) i mitt liv är min tv och min garderob. Och det kommer man inte långt på här i livet. Jag har tre arbetsdagar kvar på jobbet. Jag har inget hem. Jag gav upp min position i handboll för att pröva något nytt. Alla som jag känner har något som jag inte har, en punkt. Ett hem. En trygg plats att dra sig undan på. Jag visste att dagarna innan jag åker skulle bli jobbiga. Men inte på det här sättet. Nu är jag inte längre rädd för att lämna det här stället. Jag är mer rädd för att komma tillbaka. För vad finns det att komma tillbaka till? Vad har Jag att komma tillbaka till?

Kommentarer
Postat av: E

Det är varken tvn eller din garderob som är mest värdefull. Det är DU, du, du, du! Du är värdefull! Ingen ide att tänka på innan resan, snart kommer din hemadress att vara "backpacker" (coolt)! Vii jobbar på det när du kommer hem ;) Vi kommer att vara kvar här när du kommer hem. Kärlek

2011-01-04 @ 09:22:27
Postat av: Joannaamandalo

Vi finns alltid här och väntar på dig! Din fasta punkt kommer du hitta så småningom. Jag har precis nyligen hittat min. Innan har jag farit runt och haft minst tre olika hem samtidigt så jag vet hur det känns. Love.

2011-01-05 @ 20:46:58
URL: http://joannabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0