En nattanke

Usch, nu känns allt bara jättejobbigt.. Jag har haft en jättebra kväll trots sjukdom. Dock har det varit många blandade känslor för min del. Jag kom på mig själv flera gånger under kvällens gång sittandes i min egen värld tänkandes på vad som att komma ske både i min värld och i mina vänners världar. Helt plötsligt kommer vi inte längre dela våra världar. Jag separerar min egen lilla värld från vår enormt stora gemensamma värld som vi delat tillsammans i flera år. Det är tungt. Tyngre än tyngst. För tillfället vill jag bara stanna hemma och se Wilma växa upp, vara nära min familj, utforska vart hjärtat mitt är på väg, stå på svensk mark och dela mitt liv med mina vänner som jag i så många år har gjort nu. Det är skrämmande att allt nu ska förändras. Jag känner mig ledsen inombords. Jag vill inte gråta men självklart tåras mina ögon när jag skriver detta.. Jag vill inte gråta för jag är på väg mot mitt livs resa! Men något tar emot. Plötsligt blev allt så verkligt.

Kommentarer
Postat av: Malin Ö

Men gumman...Jag blir alldeles rörd när jag läser detta =( Jag förstår verkligen att det är otroligt blandade känslor inför denna livs resa ;-) Men jag är såååå säker på att detta ÄR det bästa ni kan göra just nu, bara resa iväg "njuuuta"..Det kommer säkert kännas jobbigt till en början, men är övertygad om att ni kommer få det såååå härligt å roligt..det kommer ni nog framförallt märka efteråt =)



Dina vänner finns ju kvar för dig när du kommer hem oxå (annars är de inga riktiga vänner ;-) ) Å lilla Wilma kommer ju bli sååå glad när du är tillbaka!!! Å ditt hjärta kanske utforskas extra bra just när man inte är i vardagen ;-)



Jag kommer tänka på er MASSOR å få hoppas att få ta del av mycket från er resa!!!!!



Kommer sakna er båda MASSOR <3 hihi, det blev ett lååångt inlägg..Men kände bara att jag MÅSTE försöka peppa dig lite!!!!



Kraaaaaaaaam

2011-01-15 @ 12:36:50
Postat av: s : et i self

Idag blev jag så trött på vår stad. På alla småsinta småstadsbor, och jag kände att jag ville vara där du är. Inte för att man kanske ska rymma iväg, men för att se något annat. Få lite perspektiv. Bryta vardagen. Jag förstår att det är läskigt. Jag blir till och med lite nervös för dig, men åh fy vad det kommer att vara värt det. Det kommer säkert vara jättejobbigt stundvis, men för det mesta så sjukt jäkla roligt, och lärorikt. Det kommer gå fort och snart sitter vi på nyårsafton 2012 och säger, tänk du var i australien över halva året! Tror också att allt kommer ha förändrats förvånandsvärt lite här hemma. Så Fanny, ha det bäst!! Det förtjänar du. Kommer sakna dig. (Ger dig min hemliga blogg, som ingen vet om, när du vill läsa om hur tråk man kan ha det i enköping.) (: PUSS bästa vän.

2011-01-15 @ 23:33:05
URL: http://ludlow.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej!



Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig :)

2011-03-03 @ 15:39:59
URL: http://lakriisklubban.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-03-03 @ 16:04:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0