I know my kingdom will wait

Då var det söndag igen då. Dock är jag inte ledsen för det. Det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka till jobbet imorn efter fyra dagar ledigt. Tillbaka till våra lokaler, till våra barn! Fyra arbetsdagar kvar. Sen är det slut på bussåkande till Bålsta. När ska jag åka dit igen liksom? Bålsta är ingen plats jag liksom åker till för att spendera tid. Men jag kommer sakna det för Bålsta är faktiskt riktigt mysigt, mycket trevligare folk där också än vad det är i Enköping. Don't know why..

Min lördag var iallafall superseg. Jag ville hitta på något men alla mina vänner var sega och ville vara hemma. Jag blev lite bitter måste jag erkänna då jag bara har två helger kvar hemma och lördagarna är rätt så värdefulla. Att sitta hemma ensam en lördag är verkligen inget jag vill göra. Men nu blev det så. Bara att svälja. Jag fick låna Sagan om ringen-triologin av Maria och Kalle så kvällen blev på ett sätt räddad ändå!

Söndagen har varit lite bättre. När jag vaknade vid tio gick jag upp för att se klart på Sagan om de två tornen, tvåan alltså. Dock somnade jag till hela tiden.. Vaknade kvart i ett. Klockan ett skulle jag möta upp Maria och David för pulka i skolparken. Det blev pulka iallafall! Sen blev det också lite o'boy och smörgås hos Maria innan vi åkter till idrottshuset för att kolla alliansen. Nu ska jag åka ut och lämna pappas bil på landet!


Kommentarer
Postat av: lina öberg

söt tjej!

2011-01-05 @ 11:20:05
URL: http://slemlina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0