Jag är redo

Nyårsafton blev otroligt lyckad måste jag säga! Dock var det skrämmande hur fort klockan närmade sig tolvslaget. Jag blev helt ärligt skraj. Jag kände inte alls att jag var klar med 2010. Jag kände mig inte alls redo för ett nytt år med nya händelser. 2010 hade precis börjat ordna upp sig för mig och så vips så var det över! Aldrig mer igen. Freaky. Men nu, idag när jag ligger här i sängen känner jag någon sorts lättnad över att 2010 är över, det var fan ett intensivt år. Så nu är det dags att välkomna 2011, ett år som säkerligen kommer gå lika eller t.om fortare än 2010. Halva året eller mer ska jag spendera på andra sidan jordklotet. Utan familj. Utan mina vänner. Men jag är redo. Det finns inget mer att hämta här, jag är nöjd. 17 dagar kvar sen är det ¡adiós!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0