Nu åker mitt liv ner i kartonger

Det är så typiskt att bli sjuk nu.. Så fort man slappnar av, eller "bryter sin vardag" skulle jag nog kalla det, för slappna av är inget jag kan göra den här veckan!
Hur som helst så sov jag länge idag, ända till kvart i tolv !!! Det är länge. Men jag kände ingen stress direkt av att halva dagen hade gått, så som jag brukar..

Fram till nu har jag hunnit se klart Sagan om Konungens återkomst, diskat och röjt i mitt rum. Nu ska jag ge mig på min garderob... Om en vecka och en timme går flyget från Arlanda. Jag känner att det är lika bra att börja idag med att packa. Nu ska jag ju inte bara packa det jag ska ha med mig på resan. Jag ska även packa ner mitt svenska liv i kartonger. För vem vet vad som händer på ett halvår? Lika bra att ha allt packat och klart så att det finns ihopplockat tills jag kommer hem.


Alla förberedelser inför resan är klara. Det enda som skall göras nu är att köpa ett kontantkort, växla pengar och packa!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0