True colors are beautiful like a rainbow

True colors är precis den låten jag lyssnar på. Jag lyssnar på soundtracket från Glee. I am obsessed ! Min syster var det för typ ett år sedan eller nåt, men då tyckte jag serien var urlöjlig. Men nu när jag sett både säsong ett och två älskar jag det! Man fastnar ju för all sån där gojja.. Hehe.


Hur som helst. Min fredag blev inte som planerad. Kort och sammanfattat slutade den på Starlounge. Inget speciellt med den kvällen förutom att jag kom på att jag är sjukt trött på dryga kommentarer som man tyvärr får dras med rätt ofta nu för tiden. punkt punkt punkt...

Lördag blev bättre. Mycket bättre med andra ord. Jag befann mig på hemlig ort. Tog mig dit trots regn och halka. Det blev filmaraton och popcorn. Min osäkerhet angående en viss fakta finns ej längre om man säger så.


En del av sysselsättningen från fredag kväll. Vinbärsvin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0