Uppdatering från Bålsta station

Det första jag upptäcker när jag kliver av Skörbybussen nere på station är blod på marken. Fräscht! Vad hände där tänkte jag. Inne i väntrummet i väntan på 803an terroriseras min näsa och lungsjuke av en stark mat-os-STANK! Det luktade värre än den friterade lukten som finns i trapphuset på fjärdhundragatan.. Väl på väg ut från väntrummet till bussen går jag bakom bussen och får en massa avgaser i ansiktet. Fräscht. Haha. Men får väl skylla mig själv som går där. Man får lida lite när man väljer den kortaste vägen. Det var allt från Bålsta denna tid på dygnet. Nu är jag i rondeller påväg ut ur Bålsta hem till Enköping. Schysst att det går att göra mellanrum..

Kommentarer
Postat av: RÄTTNING FRÅN MIG SJÄLV!

Det ska inte stå LUNGSJUKE utan LUKTSINNE!

Rondeller --> rondelleN



orkar inte gå in och ändra då jag skriver från Iphonen. :)

2011-01-04 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0